jthelin

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av jessica - 14 februari 2014 13:14

vaknade kanske vid kl 8 eller nått åt frukost med hundarna för dom ville gärna ha lite men aa sen så byte jag om fixade mig jag och mamma åkte först till hennes jobb för hon skulle fixa något ting sen så lämnade mamma mig på ett hundagis   fick gå ut med Tikani roligt hon är så himla sött och gosig haha men det betyder i alla fall varg så nu vet ni det i alla fall   sen så myste jag med dom andra hundarna och så mysigt pratade lite med dom andra sen vid kl 12 så skulle jag åka hem   tråkigt så mysigt och roligt där sen så skjussade mamma hem mig och hundarna blev super glada sen så luktade dom massor på mina byxor haha sen när jag hade varit ute med dom så satte jag mig i soffan och myste lite med dom sen så somnade dom och då satte jag mig vid datan och kollade på olika saker hehe nu så lyssnar jag på musik   sen så ska jag och mamma gå till mormor och äta fika för det är alla hjärtansdag mysigt mysigt aa sen s¨är det fredags mys mmm sen i morn så ska jag rida lektion och Ronja kommer sova här hon kommer id kl 7 tror jag det var roligt roligt   en bild på mig och smulan och bara på smulan saknade ponny ha en bra alla hjärtansdag bästa ponny men det var typ allt hejdå          

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards