jthelin

Alla inlägg den 22 februari 2014

Av jessica - 22 februari 2014 18:43

japp vaknade kanske vid sju så låg kvar en stund gick ner sen så myste lite med hundarna åt frukost bytte om till ridkläder sen så åkte vi till stallet sen så hände en olycka... min syster blev sparkad.... inte roligt men lite vårt fel... men men då vet vi det till nästa gång hur vi ska göra det bättre och så tur i oturen   sen så fick jag rida Shakira gick super duper bra stolt över bäbisen  sen så tog vi in hästarna sen så åkte vi hem duschade åt mat sen så kollade jag lite på hockyn mellan Usa och Finland tror Finland kommer vina hehe men men sen så hoppas jag på Sverige vi ska vinna   hoppas hoppas sen är det mello ikväll får se om jag kommer kolla tyckte det inte var så bra i år... kollade nämligen inte föra gången... men men får se hur det blir med det nu så ska jag spela lite sim kanske om jag orkar hehe eller kolla på film vet inte än hahaa men det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards