jthelin

Alla inlägg under januari 2014

jap

Av jessica - 5 januari 2014 16:19

vaknade av att mamma och pappa och Erika pratade om mormor så gick ner och undrar varför och det var något om tv:en hehe lilla mormor   sen så åt jag frukost pratade lite med mamma och kollade på en film sen så bytte jag om till myskläder sen så gick jag ut med hundarna haha över lycklig nu för nå vågar änkligen Lindsy gå ut utan att skaka innan för raketterna sen när pappa hade gå ut dagen efter ville hon bara gå ut på dagen och inte på kvällen stackarn   så och så kissade hon inne på natten för han vår livrädd att gå ut... sen så dagen efter så smällde några ganska nära henne precis när hon änkligen hade vant sig vid det så då fick vi börja om igen och nu så i dag så är hon inte rädd bara lite på kvällarna med inte som då   så det är ju bra så då gick vi i skogen i dag så sen släppte jag dom tyckte dom var jätte roligt och dom var jätte dukitga sen kom vi hem och då var vi tvugna att duscha dom för dom var smutsiga och stan hahah   sen så kollade jag mamma och Erika på sagan och ringen del 1 sen så hoppar vi till 3 för vi tycker inte om 2 ganska lång tråkig hehe sen så längtar jag tills sista Hobbit delen kommer ut i december   sen så börjar jag skolan på torsdag längtar INTE haha vill ha mer lov   sen så fick jag Rita   i lördags jätte roligt vi red barbacka roligt men inte jätte roligt i mjukisar för mina ridbyxor är sönder men gick bra ändå vi gjorde olika grejer och så travade utan att hålla i tyglarna och övade balansen så då knött vi tyglarna så dom inte är så långa så dom inte gör illa sig men gick super i alla fall   vart ett ganska långt inlägg sen så var jag bortbjuden i dag det var ganska roligt hehe det var typ allt hejdå    

Av jessica - 4 januari 2014 11:17

vaknade typ vid 10 för kunde inte sova mer haha så då gick jag upp satte mig i soffan och myste med hundarna och pratade lite med pappa och Erika   sen så kollade jag på en film som jag redan har sett men men fast den var nästan slut med ändå haha sen så åt jag frukost pratade med mamma,pappa och Erika sen gick jag upp på mitt rum och satte mig vid datan och kollar runt lite granna sen så sov Ronja oss mig i går vi hade skit roligt   hahha vi var vid maxi willes ö.b (stav  ) vid typ 11 eller nått så då kom en gubbe där och igen var där fet läskigt han vinglade mot mig jag trodde han skulle kinnappa eller nått sen gick han mot Ronja också vinglade och så gick han närmare sen gick han till sen bil som stog helt ensam vid ö.b fet läskigt   men men gick ju bra haha det var det jag gjorde i går kväll eller va det va hahah. sen så i dag vid kvart i 12 så ska jag åka och rida lektion hoppas jag får Rita   eller Shakira   sen så hoppas jag att det blir dressyr   det var typ allt hejdå      

Av jessica - 2 januari 2014 14:53

vaknade kanske vid 9 eller nått så då lag jag var i sängen haha   sen så åt jag frukost bytte om till ridkläder sen så åkte jag till stallet hjälpte till på akvititen sen så gjorde vi stallet han ganska mycket sen var jag och Erika tvugen att åka för en grej med bilen hehe så när man kom hem så in i duschen sen bytta till myskläder sen så satt jag och pratade lite med mamma och Erika en stund sen så gick jag upp på mitt rum satte mig i fåtöljen sen så kollar jag runt lite på datan   sen så senare så ska jag till stallet för att ta in hästarna och så sen så i kväll kommer Ronja   sova är roligt  och mys hahah sen så har jag myst lite med hundarna det var typ allt ha de bra o hejdå    

Av jessica - 1 januari 2014 13:39

vaknade ungefär vid kl halv 2  eller nått då gick jag upp och pratade lite med mamma och Erika och då kollade vi p en film som gick på tv bra bra var den haha   sen så åt jag lunch sen efter rätt  sen så gick jag upp på mitt rum och bytte om sen så myste jag lite med hundarna nu så ligger mina hundar i min säng mys för dom och jag sitter i min fåthölj hehe och sitter vid datan och kollar runt lite och pratar med Ronja   sen så nån gång i dag så ska jag träffa Ronja och Lucas roligt roligt   sen så innan kommer jag nog spela lite sims 3 haha det var typ allt hoppas ni hade det bra i går och får en bra start på 2014  det var typ allt ha det bra hejdå        

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards