jthelin

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av jessica - 12 januari 2014 11:18

japp var i stallet i går vi släppte ut hästarna vid kl 8 sen så gjorde vi stallet så mycket som vi han sen så hämtade vi hästar till lektionerna gjorde i ordning dom aa sen så fick jag rida Shakira   skit va länge sen det var på lektion tyckte jag i alla fall det var barbacka roligt vi gjorde olika övningar med bommar och koner roligt roligt sen så skulle vi hämta Rocky som håller på att ridas in hihi   så då var Dompe också med som stöd och sällskap dom är bästa vänner   så jag gick lite med Rocky slalom vid konerna och över bommar sprang lite med honom och så sen så hade han en sadel för första gången gick super duper bra bästa Rocky sen fick Hanna hänga på sadeln så han skulle känna hur det kändes sen fick hon sitta på honom som vanligt och Helena var med och gick med och så sen så fick Hanna skritta själv med honom fast jag gick framför men Dompe gick super bra han var så duktig sen blev han välldigt trött för han fick tänka så mycket   idag så har jag varit oss mormor   roligt sen så har jag kollar lite på tv sen så har jag myst med hundarna pratat med hela familjen hahah nu sitter jag på mitt rum och kollar runt lite på datan sen senare så ska jag i vägg igen hehe roligt roligt sen i morn är det måndag... ångest hahah har jämnt ångest söndagar vet inte varför men men det var typ allt men glöm inte FRÅGESTUNDEN fråga massor av frågor aja men det var typ allt då men hejdå  bild på Rocky i boxen    

Av jessica - 12 januari 2014 11:14

japp tänkte ha en frågestund vet att jag inte kommer få så många men i alla fall fråga vad ni vill hur pinsamt eller korkat aa vad som helst kommer svara på alla frågor när det minst är 5 aa och så och om jag inte får några... så tar jag 5 saningar om mig själv haha så fråga på nu alla hoppa  

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards