jthelin

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av jessica - 7 januari 2014 18:18

vaknade nån gång då gick jag upp och pratade lite med pappa och Erika  sen så åt jag frukost kollade lite på tv duschade sen så åkte jag och pappa förbi mormor   för jag tänkte hämta mitt kuvert som jag skulle få fick 100 kr tack bästa mormor sen så åkte vi och hämtade mamma sen så åkte vi mot Nyköping   sen när vi skulle åka hem så åt vi på max super gott haha sen så sa pappa burger king kommer komma snart för dom har börjat att bygga bra bra  sen så fick jag höra att en av våran granne har skaffat katt roligt för dom men inte så bra kanske   för vi har nämligen två hundar som hatar katter men det kommer ju gå bra så det är ju igen fara med dom bor i mellan dom som hat två hundar dom bor nedan för dom har också två hundar men dom är vana vid katter har jag för mig men men   sen så är det lite synd om katten för den hoppar jämnt upp i ett träd för den är rädd så på kvällarna så för dom komma och hämta ner den är väl inte tyg än oss dom kanske??? eller så ..... men det var typ allt sen så börjar jag skola på torsdag det är bara att tagga till det hehe   det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards