jthelin

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av jessica - 13 januari 2014 11:15

vaknade kanske vid 10 eller nått jag låg kvar en stund vid sängen haha sen gick jag upp myste lite med hundarna sen så gjorde jag ordning frukost till mig satte mig i soffan och kollade lite på tv:en sen så myste jag lite mer med Hundarna släppte ut dom på gården sen så kan vi inte släppa Lindsy nu för hon löper ganska bra så då vet man att hon mår bra i alla fall hon fick den väldigt sen i år i alla fall vi var lite oroliga över henne men nu vet vu att hon mår bra i alla fall   nu sitter jag vid datan och kollar runt lite granna sen så är jag lite arg hehe för min kompis fick ett sms om en grej som inte stämmer   så jag kommer prata med den som startade det här för henne   för han kan inte hålla på att ljuga till dens kompis så här   så är lite arg på dom personerna nu.... sen så känner jag mig sjuk har ont i halsen fryser känns som jag har feber inte roligt   för det värsta jag vet är att ha ont i halsen för då kan man inte sova på nätterna... hoppas det blir bra snart det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards