jthelin

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av jessica - 19 januari 2014 09:54

japp red i går fick rida Rita   gick super bra fast hon blev lite pigg och strark också så red vi barbacka super roligt sen så fick jag göra ordning Rocky för an var med på vår lektion andra gången han hade ryttare på sig an är så duktig hahah sen så gjorde ordning tog av sadeln och så för hon som red Rocky fick ha det och det förstår man ju  . idag vaknade jag nån gång så då gick jag upp myste lite med hundarna satte mig och åt frukost med mamma och pappa sen så kom Erika och då pratade vi alla lite granna   sen så ska mamma och Erika och Lindsy gå en promenad och pappa och jag ska gå med Kelly roligt och träning för Kelly och roligt för båda hehe sen så kommer sen så i går kolladejag på en jätte bra film det handlade om en Flicka och en häst som var ''farlig'' fast det inte var det den blev rädd om dom vart rädda och så vet inte hur jag ska förklara men det var jätte bra i alla fall kan tyvärr inte rekomendera för kommer inte i håg vad den hette men om ni har viaplay och går in på filmer om ni ser att det är en häst och en Flicka på fram sidan så är det den den är på franska tror jag det var eller nått sen så är hästen hel svart med lite vit i manen och flickan är typ orange hårig kommer inte i håg vad hin hette men men  nu kom JAG KOM PÅ DEN HETTE HAHHA KOLLADE UPP DET NI KOMMER I ALLA FALL FÅ LÄSA DET DÄR JAG SKREV ELLER HOPPA ÖVER DET.. DEN HETER windstorm ni borde värkligen se det den är skit bra   det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards