jthelin

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av jessica - 17 januari 2014 11:06

vaknade kanske vid 9 eller nått låg kvar en stund i sängen sen gick jag upp myste med hundarna pratade lite med mamma och Erika  sen så åt jag grött till frukost sen så kollade jag och Erika på hennes dator på bilder på Kelly när hon var liten plutt och Lindsy   gud vad söta dom var haha men söta nu med sen så hjälpte jag mamma med Kelly för han ska träffa sina vänner med hundar så då fick hon ta med Kelly för att Lindsy löper men men det går ju bra ändå och Kelly får ju träning att träffa andra hundar   sen så börjar jag må bättre med inte helt har haft svårt att andas nu  har asma så det är också lite därför inte roligt   får kämpa på ändå nu så sitter jag vid datan och sms på fb med kompisar sen så kollar jag runt och så sen så ska jag spela lite sims 3   roligt roligt har kommit långt nu på den där familjen som har strulat... sen så är det fredags mys så kommer nog kolla på film med hela familjen eller kolla på något ensam på datorn eller nått haha det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards