jthelin

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av jessica - 16 januari 2014 12:22

vaknade kanske vid 11 eller nått så jag låg kvar en stund i sängen sen gick jag ner myste lite med hundarna bytte om till myskläder gick en promenad med Kelly och Erika med Lindsy sen så fotade jag lite på Kelly i snön söta bäbisen sen så kom vi hem jag tog in posten och tog bort snön från hennes tassar som hade fastnat och vi kom hem först haha  nu så sitter jag i soffan och kollar lite på Kelly som är så trött bäbisen   nu sitter jag vid datorn och ska lyssna på lite musik och kolla runt och spela lite granna   sen så först så började min häst familj på sims 3 laga så tog bort den för det.. men hade en kopia på den så började om med den sen helt plötsigt så kom hem och tog mina djur!!   så tog bort den då med... så fick börja om den igen inte roligt ska jag säga hade kommit så långt men men bara att börja om och hålla humöret uppe   bilden var på Kelly när och lekte på gården snö bild inte dom jag tog nu okrar inte ta över dom på datorn hahah   men hejdå      

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards