jthelin

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av jessica - 9 januari 2014 09:33

vaknade vid halv 8 kanske då åt jag frukost bytte om fixade mig och så myste lite med hundarna åkte till skolan och då kom det igen... en svaka.... har haft svårt att komma till skolan i bland så gick typ inte in..... aja för väl försöka igen nån dag nu för i morgon ska jag prata med en som ska hjälpa mig med det där då ska mamma hänga med så jag kommer typ över det eller nått så jag också kan söka vidare sen och få bra jobb och så måste börja tänka på det nu och så     aa det var det sen när vi kom hem så satte jag mig i soffan och tänkte lite på framtiden och så att jag inte kan hålla på så här och så sen så måste jag strunta i att jag är rädd och har typ lite ångest och bara göra det så jag kan få betyg mer och så....   jobbigt att tänka på framtiden och så med måste så jag kan komma vidare kan ju inte bi hemma hela tiden vist jag kan men inte så bra och sen så kommer ju mina föräldrar häller inte alldit finnas så man måste ju tänka på det också....   aja slut med depp och ta nya tag in för i morgon för då ska jag få hjälp med skolan så det funkar sen får jag väl fixa det andra på väggen   sen så i kväll blir det stallet kommer då få träffa bäbisarna Shakira och Rita     så då kommer jag få lite pep om dom och av mina under bara hundar och min bästa lilla skruttis kanin vad skulle jag göra utan er mina bäbisar   nu sitter jag vid datan och kollar runt lite inte så mycket att göra förutan tankarna på det där med skolan och flytta och så hehe sen så lyssnar jag på musik så då blir man lite gladare i alla fall sen så äter jag lite godis piggar upp också lite men men    det var typ allt hehe vart lite dep men men hoppas ni kanske förstår och så hoppas jag att ni inte blev deppiga på det men hejdå        

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards