jthelin

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av jessica - 14 januari 2014 14:21

vaknade typ vid 10 ån ting så så låg jag kvar en stund i sängen sen gick ja upp myste lite med hundarna sen så gjorde jag frukost till mig sen så satte jag mig i soffan och myste med dom sen så kollade jag på tv samtidigt haha fans inte så mycket att kolla på men ändå   sen vid kl halv 1 så gick vi till mormor för att äta mat vi skulle lite tidigare för att gå med hundarna en liten bit det var as jobbigt  men inte så konstigt jag är ju sjuk   sen så åt vi där vi fick också efter rät super gott sen gick jag hem tog in posten släppte hundarna på gården satte mig i soffan och satte mig vi datan och kollar runt lite granna sen så kommer jag nog spela lite sims 3 ta det lugnt eftersom jag är sjuk tycka synd om mig själv hahah   och nu så har man fått hosta när typ hals värken nästan är över inte roligt sen så har man feber inte roligt hatar det här....   så det blir nog inte stall på Torsdag kommer inte träffa mina  bäbisar Rita och Shakira men men bättre att man blir frisk så man kan åka ut då i stället  det var typ allt hoppas ni mår bättre än jag gör i alla fall men hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards