jthelin

Direktlänk till inlägg 31 december 2013

GOTT NYTT ÅR :P

Av jessica - 31 december 2013 16:36

vaknade typ vid halv 11 då gick jag och Ronja upp så då bytte vi om sen så åt vi frukost sen så va en stund på mitt rum sen så fixade vis oss och så sen så skjussade vi henne till Lidel på hon ska till Lucas och fira nyårsafton hoppas hon får roligt   jag kommer va hemma och rutna bort hahha nej men känns som det vi kommer få gäster men bara gamla tråkiga i mammas ålder och pappas typ... det skulle komma in min ålder men hon kunde inte tråkigt... men men så kommer väl va på mitt rum och spela sims 3 skypa med några om jag hittar snacka med Ronja om hon kan eller nåt så man inte dör av tråkighet eller nått   sen så vid tolv slaget får jag väl sitta med mina hundar och lugna ner bäbisen Lindsy som är livrädd för raketer stackars bäbis men Kelly vet vi inte för det är hennes första hoppas hon inte blir räd hoppas hoppas för lindsy kan inte gå ut dagen efter för hon är så rädd   för det va några idioter som smälde några raketter när hon var nästa bredvid eller nåt så då kan man ju förstå henne så hoppas igen smäller nära vårt hus eller så så hon inte behöver bli så himla räd och kan gå ut dagen efter nu så kollar jag på olika bloggar och försöker hålla mig vaken för somnade typ vid typ vid 2 eller 3 i går inte så bra när man ska typ vara uppe länge i dag också... kommer nog sova till fyra i morn eller nått känns som det hahah käns som jag kommer somna nu får inte det vill inte missa raketter för det är så fint men synd om djuren   men aja GOTT NYTT ÅR ALLA BLOGG LÄSARE MINA OCH INTE MINA BLOGGLÄSARE!!!!        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica - 30 maj 2014 13:26


i torsdags så var jag ledig som alla andra var då med  vid halv 1 så åkte jag till stallet sen så fick jag Rida Shakira var länge sen nu jag red henne i skogen var så himla mysigt och så vi  red barbacka och vi hade jätte bra väder  för nu så rider j...

Av jessica - 27 maj 2014 13:21


japp i går så var jag hemma ledig så skönt kollade lite på tv gick ut med hundarna gick till mormor och fick lite rarbarber paj super gott  sen när jag kom hem så spelade jag lite sims 3 roligt roligt raderade lite familjer.... för jag ville få bort ...

Av jessica - 26 maj 2014 13:30


i lördags så red jag lektion gick väl bra... hade Shakira hon var super duktig men gick inte lika bra som det brukar  men aja går väl bättre nästa gång hehe sen så åkte vi hem och så i går så kom mormor och firade mamma för hin fyller år i dag gratti...

Av jessica - 23 maj 2014 13:39


japp var på hunddagiset i går fick gå med Melwin mysigt sen så såg vi en orm inte roligt så jag ville gå till backa men det gjorde vi inte utan tog typ en om vägg är skit rädd för ormar hehe sen så åkte jag till stallet mockade ur boxar för nu går hä...

Av jessica - 21 maj 2014 13:37


i söndags så gjorde jag inte så mycket... hela familjen var ute med hundarna i skogen mysigt och så tränade vi dom lite sen så åkte vi hem och så i måndags så låg jag hemma och var sjuk blev sjuk på söndags kvällen det började men ont i halsen det vä...

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards