jthelin

Alla inlägg den 17 december 2013

Av jessica - 17 december 2013 10:28

vaknade vid kl 8 då gick jag upp och åt frukost myste med hundarna sen så bytte jag om och fixade mig gick ner och myste lite mer med hundarna   sen så åkte jag till skolan sen så åkte jag hem och då var pappa hemma för han var hos tandläkaren akut så han var hemma och mådde inte bra stackarn   sen så gick jag och Erika och kollade på sista av snittet på mordet i Sandham då var Kelly och Lindsy med och tittade och myste med Lindsy var bara med en kortis sen gick hon när till pappa i sov rummet och låg där med pappa   nu sitter jag och kollar lite på fb ska snart spela lite där sen så lyssnar jag på musik   sen så tänkte jag spela lite sims 3 haha sen så kanske jag ska va med Ronja på stan     sen så kommer jag va hemma en stund själv för Erika och pappa ska ut med hundarna så då kommer jag va hemma själv en stund skönt   sen så kommer vi nog äta något got hoppas jag hehe det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards