jthelin

Alla inlägg den 5 december 2013

Av jessica - 5 december 2013 11:32

vaknade typ vid 10 eller nått för Erika sa att hon skulle åka till stan så så låg jag kvar en stund i sängen sen bytte jag om och kollade till smulis gav henne hö   sen så gick jag ner myste lite med hundarna sen så gjorde jag ordning frukost till mig satte mig i soffan och kollade på tv det var nån film som jag hade sett redan men det skulle typ sluta men såg inte klart för jag skulle gå ut med hundarna i skogen som så dom fick leka lite granna dom hade jätte roligt   sen så gick vi hem och då släppte jag dom på tomten så hämtade jag posten sen så tog jag in dom och trokade av dom för dom var ganska så blöta hehe sen så ringde jag mamma och pratade en stund sen satte jag mig i soffan och  kollade på hundarna när dom la sig och var jätte trötta så dom somnade bäbisarna   nu så kollar jag runt lite på datan och ska spela lite spel på fb sen så ska jag spela lite sims 3 och lyssna på musik så klart   sen så ska jag till stallet i dag kommer rida bäbisen Shakira   får se vart vi kommer rida i skogen   det är ganska jobbigt nu hehe för vi rider när det är mörkt och då är hästarna på tårna hela tiden fast vi rider med lampor men det är bara jag och Erika som har det en så länge   men det kommer under lätta när snön kommer för då blir det ljussare och när månen lyser ahahh   men det var typ allt hejdå      

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards