jthelin

Alla inlägg den 22 december 2013

Av jessica - 22 december 2013 13:17

japp sov över oss Ronja  vi hade jätte roligt vi var typ uppe till halv 2 / 2 /1 nån stans där hehe sen så vaknade vi vid nio och då kunde inte jag somna om för då var jag pigg hehe så jag bytte om sen så bytte hon om sen gick vi in och åt frukost   sen så fixade vi oss och fick gå ganska fort till bussen så åkte vi det till stan sen så sa vi hejdå där så tog jag en annan buss hem sen när den stannade så fick jag gå med min tunga väska men det gick bra för det var inte så himla långt  sen när jag kom hem så blev hundarna super glada     så hälsade på dom sen så myste jag med dom lite nu sitter jag vid datan och kollar lite på fb kommer spela där snart och spela lite sims 3   och lyssna på lite musik sen i morn så ska jag till frissan änkligen  sen så är det snart jul   gud var tiden går fort hahaha känns som fortfarande det är början på december eller nått hahaah men men det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards