jthelin

Alla inlägg den 6 december 2013

Av jessica - 6 december 2013 09:59

vaknade vid kl 8 så då åt jag frukost sen så bytte jag om och fixade mig sen så myste jag lite med hundarna sen så åkte jag till skolan sen så åkte jag hem och då släppte vi ut hundarna dom var super glada dom älskar snön   Kelly med fast det var hennes första snö så vi fick knappt in dom sen så fick vi änkligen in dom hahaha   så då fick vi städa upp för dom hade rivit bitit sönder tiningar   sen så satte jag mig i soffan och myste lite mer med dom sen nu så ska jag spela lite spel på fb och lyssna på musik så klart   sen så ska jag spela lite sims 3 tänkte jag sen så ska jag och Erika änkligen baja lussebullar ska blir roligt får sen när vi ska baka pepparkakor   sen så är det idol i kväll hoppas Elin vinner!!   sen så blir det mys i kväll utan mamma för hon ska till stockholm om ni tågen går och så viddare.. men det var typ allt hejdå        

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards