jthelin

Alla inlägg den 8 december 2013

Av jessica - 8 december 2013 11:59

vaknade kanske vid 10 eller nått så då gick jag upp myste med hundarna sen så åt jag frukost sen så skulle jag och pappa och mamma och hundarna gå ut i skogen medans vi var ute så var Erika hemma och backa lussebullar  när vi var ute så fick hundarna springa lite i skogen dom tyckte det var super roligt bäbisarna   sen så åt dom lite snö bussfrörna sen när vi kom hem så backade fortfarnade Erika och jag fick smaka degen hahahah älskar lussebullars deg och pepparkakor  nu så lyssnar jag på julmusik med hela familjen mysigt sen så ska jag spela lite spel på fb och lyssna på lite annan musik en bara julmusik vill ju inte tröttna på det redan tröttnar ganska snappt hehe   sen så tänkte jag spela lite sims 3 och hoppas att Erika också ska spela det hehe roligare när vi spelar samtidgit hehe   sen så är det snart julafton kan knappt vänta!!   men det var typ allt hejdå      

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards