jthelin

Alla inlägg den 28 december 2013

Av jessica - 28 december 2013 19:58

vaknade vid 7 tror jag eller nåt så då åt jag frukost sen så bytte jag om till ridkläder sen så åkte jag till stallet sen så släppte vi ut hästarna gjorde vi stallet och så sen så fixade vi hästar till lektionerna fick rida Rita   gick ganska bra för först hade vi som dressyr gick inte alls bra... för hon hon ville inte samma beta i visa varv och andra varv var hon under bar så ja man blir ju ledsen när det inte går så bra så man har tänkt sig men men det gick ju bättre sen så det var ju i alla fall bra     sen så hade vi som stuts då gick det jätte bra sen så gjorde vi det med händerna i luften gick också bra var bara lite nervös först för hon brukar bli så himla pigg lilla plutisen  men gick jätte bra sen så skulle vi rida utan stigbyglar gick också jätte bra så glad   för det i alla fall sen så hjälpte vi till på den lektionen efter sen så gjorde vi det sista i stallet sen så åkte vi hemåt så då gick jag in i duschen sen så bytte jag om till myskläder myste med hundarna sen så kollade jag på tv och på olika serier sen så åt jag mat haha sen så ringde Ronja så då pratade vi en stund sen så satt vi och pratade lite med varandra nu så sitter jag vid datan och kollar lite på fb och kolar lite på tv:en då och då med mamma hon kollar inde anajones (stav)   sen så ska jag kanske spela på fb sen kanske om jag orkar spela lite sims 3   det var typ allt hejdå      

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards