jthelin

Alla inlägg den 3 december 2013

Av jessica - 3 december 2013 11:32

vaknade ungefär vid kl 8 så då gick jag upp åt frukost sen så klädde jag på mig fixade mig lite och så sen gick jag ner till hundarna och myste lite med dom sen så åkte jag till skolan var där en stund sen så åkte jag hem och då följde hundarna med och hämtade mig   sen när vi åkte hem så ringde jag först mamma och pratade lite sen mormor och frågade om vi fick komma över och det fick vi hehe   sen när vi kom hem så satte jag mig i soffan och myste med hundarna Lindsy ville att jag skulle klappa henne ett tag sen gick hon ner och Kelly gnällde så fört jag slutade så fick hålla på med henne typ i en timma   men hon är ju bara mer en ett halv år som det förstår man ju att hon blir en liten bäbis   nu så kollar jag runt lite här och där sen så ska jag spela lite på fb  sen senare om jag hinner och orkar så ska jag spela lite sims 3 och lyssna på musik som jag gör typ hela dagarna   sen så ska jag och Erika göra något som vi får lunch sen så ska vi till mormor vid 1 eller lite senare så då går vi nog en kortis med hundarna sen så kommer vi nog spela fia med knuff som vi brukar göra oss mormor väldigt roligt måste jag säga  sen så är det snart jullov och då är det snart julafton   det går fort nu måste hinna skriva önske lite och så och backa pepparkakor och lusebullar och massor med mer han inte det när vi tänkte så hoppas det blir nån dag i veckan eller i helgen sen så kanske på söndag ska jag och mamma och hundarna åka till Karin tror jag hon heter så ska vi få träffa hennes hund en lejonbelger (stav) ska blir roligt hoppas dom kommer leka mycket då hundarna och om vi kan komma och så   det var typ allt hejdå          

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards