jthelin

Alla inlägg den 20 december 2013

Av jessica - 20 december 2013 09:33

jag vi hade ju ponniridning och häst och vagn först så körde vi runt lucian på torget sen så när vi var klara med det så hade vi häst och vagn och det i dag så vaknade jag vid kl 8 tror jag för vid halv 9 så skulle jag till tandläkaren för jag hade ont   jag hade i alla fall inga håll i tänderna   men infaramerat (stav) tandkött   så dom gjorde nått så nu har jag lite ont för dom iretarrade eller nått   aja men när jag kom hem så vart hundarna super glada så myste lite med dom sen satte jag mig i soffan och tyckte synd om mig själv haha   nu så lyssnar jag på musik och kollar på lite videior på fb sen så ska jag spela lite där och sen på sims 3 men har lite ångest val har typ 3 / 4 familjer och välja mellan så vet inte vilken katastrof!!   men aja sen så missade man bion på Justin Bieber gick i går kunde inte gå för jag hjälpte ju till på stan och det men men får väl fixa det på nån annat sett sen så kommer jag va hemma själv en stund tror jag   för pappa ska ut med hundarna nu och sen vid kl halv 12 så ska Erika till frissan sen på måndag så ska jag till frissan ska blir roligt och skönt för att slippa allt slitet hår och så.. kommer en bild på Charmör men han hade inte det på stan han inte med sööt ändå   det var typ allt hejdå  

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards