jthelin

Alla inlägg under mars 2014

Av jessica - 31 mars 2014 13:26

vaknade vid halv 9 så gick upp gav smulan lite mat myste med hundarna gav om mat sen så gick Kelly i vägg... väntade på Lindsy skulle äta sin mat så känner jag igen stank så kollar i alen så hon bajsat ner hela mattan så jag tog ut dom tog bort bajset gjorde rent mattan tog ut den så hade jag dörren öppen också så stanken skulle försvinna sen tog jag in hundarna   ringde mamma och sa vad som hade hänt och hon tog inte ut dom morse efter pappa för hon trodde inte Kelly skulle göra något men det gjorde hon ju sen så ahh   sen så satt jag vid datan och spelade lite sims 3 sen så gick jag ut med hundarna gav dom mat med något gott till som är nån slags hundmat så Lindsy åt upp sin mat då hon är ganska skinkig när det gäller mat sen när vi kom hem så myste jag lite mer med dom sen så satte jag mig i soffan och kollade på en Lena torperts tingning kan man säga så ska kolla med mamma och pappa om vi kan träna med Kelly för jag fattade inte så mycket av den så dom får kolla innan  nu så lyssnar jag på musik och ska spela lite granna och spela sims 3  sen så ska jag kolla på nån film senare kanske om jag orkar   aa men det var typ allt hejdå    

Av jessica - 30 mars 2014 13:11

japp fick rida Rita i går  gick väl sådär för hon hade tappat sko så kändes inte så bra men men gick väl bra antar jag... hon var väldigt svår att ställa tyckte jag och så men när det väl gick så gick det super duper men ahh.. gick igen vidare så är lite ledsen över mig själv över det för Rita gjorde så bra hon kunde men inte så lätt när hon har tappar skon så... får hoppas jag får henne igen så det blir bättre för mig... sen så hade vi stallmöte gick bra vi fikade och pratade och så sen så Slutade min syster Erika för hon blir så stressad och så hon jobbar nu och ska söka vidare så det är ju bra för henne så hon inte blir sönder stressad eller går in i väggen   i dag så vaknade jag kl halv 9 gick upp kollade på tv sen kom hundarna in och blev super glada så myste lite dom kollade mer på tv cyklade med hundarna med mamma och pappa gick bra   sen när vi kom hem så fick dom mer vatten och sen så somnade dom trötta små bäbisar nu så kollar jag runt lite på datan sen ska ska jag spela lite och spela lite sims 3 åh lyssna på musik   japp det var typ allt hejdå    

Av jessica - 28 mars 2014 13:23

vaknade kanske vid kl 8 eller nåt åt frukost myste med hundarna bytte om fixade mig sen gick jag till busen åkte till hunddagiset blev super glad när jag kom in  för jag fick gå med Tikanni gud vad länge sen det var skit roligt och mysigt en av favoriterna där haha sen så kom Melwin och ville typ pöka på mig ... för Kelly mina lilla bäbis hemma löper så det var lite på mina byxor och då kan man förstå att hanhundar blir så och så när dom inte är crasterade (stav) fast det var inte bara Melwin utom Pluto också bus hundar   sen så åkte jag vid kl 5 i 12 för bussen går då sen så gick jag den sista bitten hundarna blev super glada när jag kom hem så gick en runda med dom  sen när vi kom hem så bytte jag vatten till dom myste lite med dom sen så la dom sig sen så vart jag uttagen kan man säga... av Amanda på en grej på instagram inte roligt man ska lägga upp fem bilder per dag och skriva vardagsbild 1/5 och så vidare så gjorde det nyss och nomerade min syster och Erika   sen så ska vi till vetniären idag för Kelly ska få sin andra spruta får se hur det kommer gå kommer nog gå super   nu så lyssnar jag på musik och kollar runt lite granna sådär haha sen så på kvällen kommer jag titta på nån film om jag hittar eller kolla på serien som jag ienkligen inte vill för det kommer bli så som jag inte vill och  sa ahh   men se löser det sig med ändå så får se hur jag får göra dårå sen så ska jag äta lite godis bara en Pollypåse och nån bublble choklad super goda aa sen så blir det ridning i morn hoppas på Rita faktigst länge sen nu haha har bara ridit Shakira nu på lektionerna så vill ha nån annan men rider ju Shakira i skogen också men det är så roligt att rida henne men ville ha Rita nu i morn får se vem det blir   sen så är det stallmöte aa men det var typ allt hejdå    

Av jessica - 27 mars 2014 13:43

vaknade vid kl 8 år frukost gick när och kollade på tv myste med hundarna sen så bytte jag om fixade mig gick när till bussen åkte till hunddagiset myste lite med Hugo   sen så fick jag gå ut med Hugo också mysigt sen så fick  jag städa båset där Olsson sitter jag bra sen så var jag tvugen gå till bussen då så jag hinner med den haha sen så åkte jag hem fixade med kort för skulle lägga upp det på fb för min fina söta barndomsvän fyller hela 16 grattis Sofia     sen så gick jag ut med hundarna gick bra sen nä jag var på vägg hem så kom Erika med bilen och sa hej till hundarna Lindsy vart hel galen kan mans säga drog efter för att hälsa på henne busiga hundar haha sen när hon kom och möte mig så blev dom ännu mer glada   sen så satte vi och åt lite lunch sen hade hon köpt polly med bilar skit goda det måste ni testa om ni inte har gjorde det   nu så sitter jag i soffan och kollar på datan lyssnar på musik och ska spela lite granna sen så ska jag till stallet vid 4 kanske sen så ska jag få ha mina nya ridbyxor för första gången får se hur det kommer gå haha   aa men det var typ allt hejdå    

Av jessica - 26 mars 2014 13:51

vaknade vi kl 8 åt frukost sen satte jag mig där nere och myste med hundarna pratade med mamma och så sen så fick jag stanna hemma i dag för mådde inte så bra   då låg jag en stund i soffan sen satte jag mig vid datan och spela lite sims 3 sen ringde mormor och undrade om jag ville komma och äta hos henne kl 12 för Erika skulle också det så jag släppte ut hundarna först på gården sen så gick jag till mormor kände mig mycket bättre då som tur det var annrs kunde jag ju inte gå dit...   så vi åt var super gott sen vart jag piggare och så haha sen så fick vi kexchoklad som efterrätt gott   sen så skjussade Erika hem mig inte långt alls men orkade inte gå lite lat får man va i bland   tog in posten sen så gick jag med hundarna sen när vi kom in så blev dom trötta bäbisarna nu så sitter jag i soffan md datorn och lyssnar på musik   och ska spela lite granna och förtsätta mer på sims 3 haha just ja i går så började jag på frikis gick super bra men var ganska jobbigt hehe men men bara bita i hop och kämpa på haha ska bli roligt i alla fall kommer va där tisdagar,fredagar och söndagar hade jag och min kompis bestämt får se hur det blir på söndag för vi ska ge Kelly nån spruta oss veterinären och så mmm men det var typ allt hejdå    

Av jessica - 25 mars 2014 12:58

vaknade kanske vid kl 8 eller nått   åt frukost myste med hundarna bytte om fixade mig åkte till skolan sen så kom mamma och hämtade mig skjusade hem mig   gick ut med hundarna gick bra såg några som gick med hundar dom gick en omväg när dom såg mig med hundarna.. för det går rykten om mina hundar som inte stämmer alls blir så himla arg och ledsen när folk sprider ryckten så där om andras hundar eller några andra djur så himla fel tänk om jag skulle göra så mot deras skulle inte bli så roligt för dom men jag är i alla fall igen sån med det finns visa dom är det tyvärr   aja men sen så gick vi upp på en kulle typ så fotade jag dom där så söta dom var mina så bäbisar som är SUPER SNÄLLA  sen när vi kom hem så släppte jag dom myste lite med dom och så nu så lyssnar jag på musik och kollar olika bloggar   sen så ska jag spela lite sims 3 ta det lungt sen vänta på ett samtal för Ronja sen så blir det väll vid kl 4 kanske så ska jag åka och träna på friskis med Ronja min Erika (min syster Erika) och hennes kompis ska bli roligt   aa det var typ allt hejdå    

Av jessica - 24 mars 2014 11:43

vaknade vid halv 10 gick upp gav smulan mat och fisken myste med hundarna gav dom mat gick ut på promenad med dom gick väl bra.. sen så såg jag mormor så pratade lite med mormor en stund   sen så gick jag hem myste lite med dom igen sen så prtade jag lite med en av mina bästavän om en grej hehe nu så lyssnar jag på musik   och kollar på nån ask hehe sen så ska jag spela lit granna sen kanske gå ut med hundarna igen eller bara släppa ut dom på tomten så dom får leka lite och så   aa men det är typ allt inte så mycket att skriva om men men hejdå  

Av jessica - 23 mars 2014 17:32

i går var jag i stallet hela dagen fick rida Shakira  gick skit dåligt för fick rida i gruppen innan mig för vi hade igen annrs på banan som kan hjälpa till eller nått.... så då fick jag bytta så var ju lättare än vanligt dårå men jag hade igen bra dag så orkade inte göra mitt bästa och vart lite ledsen att jag inte fick rida i min grupp för dom fick göra mycket roligare och det jag vill göra så lite tråkigt...  men aja i dag så vakande jag vid halv 10 så gick upp myste med hundarna fick reda på att vi skulle åka till Norrköping roligt så åt frukost kollade på tv sen bytte jag om fixade mig så så när vi åkte dit så lyssnade jag på musik  först så åkte vi till nån sport affär köpte strumpor,en stor tröja haha, och mysbyxor och en boll   sen så åkte vi till hööks köpte rid byxor hade inga för dom hade gått sönder... så hade bara mujiksar då inte roligt sen så köpte vi två leksaker till hundarna och mat skålar babyrosa och babyblå jag som valde jätte gulliga   sen så åkt vi så lekte jag med hundarna på tomten mysigt hade min boll med då som Linsy redan älskar min hehe sen så kollade vi på en film hela familjen inte jätte bra men okej fattade tpy inte så mycket av den men men sen så cyklade jag och Erika med hundarna gick super bra sen när vi kom hem så satte jag mig vid datan och Erika nu så ska jag spela lite sims 3   lyssna på musik sen blir det äta mat grillat ska bli gott   hänt mycket  helgen i alla fall ahah sen så har a en bra nyhet till er som läser min blogg SHAKIRA SKA STANNA ETT ÅR TILL YEEY   hon är forderhäst där för det var nåt vet inte men aja hoppas i alla fall Shakira kan stanna mer en ett år till haha   aa så skit glad tjej för det i alla fall  aa men det var typ allt hejdå          

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards