jthelin

Direktlänk till inlägg 25 mars 2014

träna sen dårå

Av jessica - 25 mars 2014 12:58

vaknade kanske vid kl 8 eller nått   åt frukost myste med hundarna bytte om fixade mig åkte till skolan sen så kom mamma och hämtade mig skjusade hem mig   gick ut med hundarna gick bra såg några som gick med hundar dom gick en omväg när dom såg mig med hundarna.. för det går rykten om mina hundar som inte stämmer alls blir så himla arg och ledsen när folk sprider ryckten så där om andras hundar eller några andra djur så himla fel tänk om jag skulle göra så mot deras skulle inte bli så roligt för dom men jag är i alla fall igen sån med det finns visa dom är det tyvärr   aja men sen så gick vi upp på en kulle typ så fotade jag dom där så söta dom var mina så bäbisar som är SUPER SNÄLLA  sen när vi kom hem så släppte jag dom myste lite med dom och så nu så lyssnar jag på musik och kollar olika bloggar   sen så ska jag spela lite sims 3 ta det lungt sen vänta på ett samtal för Ronja sen så blir det väll vid kl 4 kanske så ska jag åka och träna på friskis med Ronja min Erika (min syster Erika) och hennes kompis ska bli roligt   aa det var typ allt hejdå    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica - 30 maj 2014 13:26


i torsdags så var jag ledig som alla andra var då med  vid halv 1 så åkte jag till stallet sen så fick jag Rida Shakira var länge sen nu jag red henne i skogen var så himla mysigt och så vi  red barbacka och vi hade jätte bra väder  för nu så rider j...

Av jessica - 27 maj 2014 13:21


japp i går så var jag hemma ledig så skönt kollade lite på tv gick ut med hundarna gick till mormor och fick lite rarbarber paj super gott  sen när jag kom hem så spelade jag lite sims 3 roligt roligt raderade lite familjer.... för jag ville få bort ...

Av jessica - 26 maj 2014 13:30


i lördags så red jag lektion gick väl bra... hade Shakira hon var super duktig men gick inte lika bra som det brukar  men aja går väl bättre nästa gång hehe sen så åkte vi hem och så i går så kom mormor och firade mamma för hin fyller år i dag gratti...

Av jessica - 23 maj 2014 13:39


japp var på hunddagiset i går fick gå med Melwin mysigt sen så såg vi en orm inte roligt så jag ville gå till backa men det gjorde vi inte utan tog typ en om vägg är skit rädd för ormar hehe sen så åkte jag till stallet mockade ur boxar för nu går hä...

Av jessica - 21 maj 2014 13:37


i söndags så gjorde jag inte så mycket... hela familjen var ute med hundarna i skogen mysigt och så tränade vi dom lite sen så åkte vi hem och så i måndags så låg jag hemma och var sjuk blev sjuk på söndags kvällen det började men ont i halsen det vä...

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards