jthelin

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av jessica - 6 mars 2014 13:05

eftersom min pappa börjar åka till tågstaionen han jobbar i stockholm så kom han in till mig kanske vid 5 6 nån stans där så gick en prisent av pappa roligt haha sen så somnade jag om och så kom mamma och Erika och hundarna vid kl 8 så fick tårta på sängen gott och packet   jag fick Justin Bieber parfym och sims 3 årstider och en bok   sen så bytte jag om och fixade mig hängde med och skjussade mamma till jobbet sen så åkte jag till hunddagiset fick gå med en av favoritterna där Tikanni mysigt vi gick med några andra mysigt sen så kom mamma och hämtade mig vid kl 12 skjussade hem mig hundarna blev super glada så gick ut med dom sen när vi kom in så åt jag lite lunch och ska snart äta liten bit tårta igen   gott nu så myser jag med hundarna och säger tack till alla som grattar mig vid fb och inta och vidare sen så tänkte jag spela lite sims 3 och ta det lugnt innan jag och Erika ska ut till stallet kommer få rida min bäbis Shakira   hon skulle bytta så fick önska vilka vi ville ha men man skulle iänkligen inte få den som man redan rider utan bytta men jag fick Shakira   ändå för ville ha henne så det blev ju bra haha men det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards