jthelin

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av jessica - 1 mars 2014 14:15

red finna Shakira   gick jätte bra ho gick jätte fint men var jätte trött efter åt heheh vi hade en jobbig lektion i dag men gick super med bäbisen sen så träffade jag Maja roligt det var länge sen sist hon var också där men slutade sen eftersom hon han inte med när hon har genen häst och osv... men men sen så är med mello i dag roligt roligt   men ne kommer bara kolla på när Linus sjunger hoppas han går vidare hoppas hoppas annrs ska jag kolla på mina serie som jag har kollat på nu i några dagar hahah men nu ska jag fortsätta äta mina mackor och mysa lite med Lindsy som tigger bredvid mig söta Lindsy och Kelly kollar runt lite granna det var typ allt hehe ska spela sims 3 nu också hejdå    

Av jessica - 1 mars 2014 09:21

vaknade kanske vi kl 9... så låg kvar en stund i sängen sen gick jag upp och myste med hundarna sen så åt jag frukost och kollade lite på tv en film som ära bra hahah men kommer inte i håg vad den heter   sen vid kvart över 12 så ska jag rida hoppas på Rita och Shakira   sen senare på kvällen typ så tänkte jag förtsätta kolla på mina serie haha den är jätte bra nu så kollar jag runt lite sen så ska jag spela lite haha men det var typ allt.. men hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards