jthelin

Direktlänk till inlägg 28 mars 2014

HELG

Av jessica - 28 mars 2014 13:23

vaknade kanske vid kl 8 eller nåt åt frukost myste med hundarna bytte om fixade mig sen gick jag till busen åkte till hunddagiset blev super glad när jag kom in  för jag fick gå med Tikanni gud vad länge sen det var skit roligt och mysigt en av favoriterna där haha sen så kom Melwin och ville typ pöka på mig ... för Kelly mina lilla bäbis hemma löper så det var lite på mina byxor och då kan man förstå att hanhundar blir så och så när dom inte är crasterade (stav) fast det var inte bara Melwin utom Pluto också bus hundar   sen så åkte jag vid kl 5 i 12 för bussen går då sen så gick jag den sista bitten hundarna blev super glada när jag kom hem så gick en runda med dom  sen när vi kom hem så bytte jag vatten till dom myste lite med dom sen så la dom sig sen så vart jag uttagen kan man säga... av Amanda på en grej på instagram inte roligt man ska lägga upp fem bilder per dag och skriva vardagsbild 1/5 och så vidare så gjorde det nyss och nomerade min syster och Erika   sen så ska vi till vetniären idag för Kelly ska få sin andra spruta får se hur det kommer gå kommer nog gå super   nu så lyssnar jag på musik och kollar runt lite granna sådär haha sen så på kvällen kommer jag titta på nån film om jag hittar eller kolla på serien som jag ienkligen inte vill för det kommer bli så som jag inte vill och  sa ahh   men se löser det sig med ändå så får se hur jag får göra dårå sen så ska jag äta lite godis bara en Pollypåse och nån bublble choklad super goda aa sen så blir det ridning i morn hoppas på Rita faktigst länge sen nu haha har bara ridit Shakira nu på lektionerna så vill ha nån annan men rider ju Shakira i skogen också men det är så roligt att rida henne men ville ha Rita nu i morn får se vem det blir   sen så är det stallmöte aa men det var typ allt hejdå    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica - 30 maj 2014 13:26


i torsdags så var jag ledig som alla andra var då med  vid halv 1 så åkte jag till stallet sen så fick jag Rida Shakira var länge sen nu jag red henne i skogen var så himla mysigt och så vi  red barbacka och vi hade jätte bra väder  för nu så rider j...

Av jessica - 27 maj 2014 13:21


japp i går så var jag hemma ledig så skönt kollade lite på tv gick ut med hundarna gick till mormor och fick lite rarbarber paj super gott  sen när jag kom hem så spelade jag lite sims 3 roligt roligt raderade lite familjer.... för jag ville få bort ...

Av jessica - 26 maj 2014 13:30


i lördags så red jag lektion gick väl bra... hade Shakira hon var super duktig men gick inte lika bra som det brukar  men aja går väl bättre nästa gång hehe sen så åkte vi hem och så i går så kom mormor och firade mamma för hin fyller år i dag gratti...

Av jessica - 23 maj 2014 13:39


japp var på hunddagiset i går fick gå med Melwin mysigt sen så såg vi en orm inte roligt så jag ville gå till backa men det gjorde vi inte utan tog typ en om vägg är skit rädd för ormar hehe sen så åkte jag till stallet mockade ur boxar för nu går hä...

Av jessica - 21 maj 2014 13:37


i söndags så gjorde jag inte så mycket... hela familjen var ute med hundarna i skogen mysigt och så tränade vi dom lite sen så åkte vi hem och så i måndags så låg jag hemma och var sjuk blev sjuk på söndags kvällen det började men ont i halsen det vä...

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards