jthelin

Direktlänk till inlägg 26 mars 2014

snö försvin nu

Av jessica - 26 mars 2014 13:51

vaknade vi kl 8 åt frukost sen satte jag mig där nere och myste med hundarna pratade med mamma och så sen så fick jag stanna hemma i dag för mådde inte så bra   då låg jag en stund i soffan sen satte jag mig vid datan och spela lite sims 3 sen ringde mormor och undrade om jag ville komma och äta hos henne kl 12 för Erika skulle också det så jag släppte ut hundarna först på gården sen så gick jag till mormor kände mig mycket bättre då som tur det var annrs kunde jag ju inte gå dit...   så vi åt var super gott sen vart jag piggare och så haha sen så fick vi kexchoklad som efterrätt gott   sen så skjussade Erika hem mig inte långt alls men orkade inte gå lite lat får man va i bland   tog in posten sen så gick jag med hundarna sen när vi kom in så blev dom trötta bäbisarna nu så sitter jag i soffan md datorn och lyssnar på musik   och ska spela lite granna och förtsätta mer på sims 3 haha just ja i går så började jag på frikis gick super bra men var ganska jobbigt hehe men men bara bita i hop och kämpa på haha ska bli roligt i alla fall kommer va där tisdagar,fredagar och söndagar hade jag och min kompis bestämt får se hur det blir på söndag för vi ska ge Kelly nån spruta oss veterinären och så mmm men det var typ allt hejdå    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica - 30 maj 2014 13:26


i torsdags så var jag ledig som alla andra var då med  vid halv 1 så åkte jag till stallet sen så fick jag Rida Shakira var länge sen nu jag red henne i skogen var så himla mysigt och så vi  red barbacka och vi hade jätte bra väder  för nu så rider j...

Av jessica - 27 maj 2014 13:21


japp i går så var jag hemma ledig så skönt kollade lite på tv gick ut med hundarna gick till mormor och fick lite rarbarber paj super gott  sen när jag kom hem så spelade jag lite sims 3 roligt roligt raderade lite familjer.... för jag ville få bort ...

Av jessica - 26 maj 2014 13:30


i lördags så red jag lektion gick väl bra... hade Shakira hon var super duktig men gick inte lika bra som det brukar  men aja går väl bättre nästa gång hehe sen så åkte vi hem och så i går så kom mormor och firade mamma för hin fyller år i dag gratti...

Av jessica - 23 maj 2014 13:39


japp var på hunddagiset i går fick gå med Melwin mysigt sen så såg vi en orm inte roligt så jag ville gå till backa men det gjorde vi inte utan tog typ en om vägg är skit rädd för ormar hehe sen så åkte jag till stallet mockade ur boxar för nu går hä...

Av jessica - 21 maj 2014 13:37


i söndags så gjorde jag inte så mycket... hela familjen var ute med hundarna i skogen mysigt och så tränade vi dom lite sen så åkte vi hem och så i måndags så låg jag hemma och var sjuk blev sjuk på söndags kvällen det började men ont i halsen det vä...

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards