jthelin

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av jessica - 14 mars 2014 13:33

vaknade vid halv 8 åt frukost myste med hundarna bytte om fixade mig sen så kollade jag på tv fanns inte mycket att kolla på men men   sen så åkte jag buss gud vad busschaförn var tjurig otrevlig men men sen så var jag på hunddagiset var mysigt fick gå med Hugo i dag var roligt sen så skulle vi förstöra en soffa roligt   för den var så gammal och så så man kunde inte använda dom längre... sen så väntade jag på bussen när jag skulle hem fast den var mycket trevligare sen så så gick jag fort sista biten till huset så var pappa redan hemma han slutade tidigare skönt hehe för då kunde vi cykla med hundarna och oj vilken fart dom fick tyckte det var jätte roligt bäbisarna   sen när vi kom hem så vart dom jätte trötta sötnosarna nu så lyssnar jag på musik eller ska vet inte än hehe.. nu så ska jag spela lite och sims 3 som vanligt..   sen blir det väl äta gott och kanske chips eller nått senare hehe och så ska jag kolla på nån bra film om jag hittar någon men det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards