jthelin

Alla inlägg under juli 2013

Av jessica - 12 juli 2013 14:34

när jag vaknade i dag så kollade jag på tv och åt fruksot sen så skulle vi åka iväg och bada med hundrana men först så stannde vi på maxi sen så åkte vi i vägg till badet ohcbada sen bytte vi ställe för jag såg en rom då ville vi inte va kvar så vi bade massor lindsy var mest i än uppe och kelly är lite osäker hon vill bara bada där hon botnar lilla bäbisen  nu är jag hemma och lyssnar på musik    sen ska jag spela lite sims 3    inte många dagar kvar till nybygget nu bara 9 dagar    då får jag träffa alla vänner som jag inte har träffat på länge nu som sofia   va typ jätte länge sen vi träffades sist   så det ska bli kul   sen i kväll ska jag cykla med lindsy   vi kanske cyklar hella knoran eller havla vet inte men det är långt kvar så hinner nog bestämma mig ahaah   men det var typ allt hejdå      

;)

Av jessica - 11 juli 2013 14:19

när jag vaknade i dag så åt jag sen skulle vi åka och kolla på min sytser för dom skulle ha upp visning sista dagen på ridlägret det såg jätte fint upp först pratade dom om vad dom hade gjort och lärt sig   sen så skulle dom hoppa då filmade jag erika såg jätte bra ut och sen så fick vi vänta lite för do mskulle rid till stall planen för dom skulle rida vbarcka på kattdrilen (stav  ) sen när dom kom så skullle dom rida den och då filmade jag dom såg sit bra ut    och då skulle dom hoppa då med fast barbacka såg också skit bra ut   sen när dom var klara så skulle dom hoppa av och göra i orning dom sen så red dom andra ner dom för dom var så trötta sen när vi åkte hem så stannade vi till på maxi för erika var jätte törsdig så mamma gick ut och köte dricka och lite sånt   sen när vi kom hem så såg vi lindsy så stog mot fönsterna och var super glad över att se erika sen när dom häslade på varnadra så kom lindsy till mig så jag myste lite med henne   nu ska jag beställa sims 3 kanske beställer 1 eller 2 eller 3 beror på vad jag får hehe  just nu lyssnar ja på musik     och ska snart kolla på sims 3 men det var nog allt hejdå        

Av jessica - 10 juli 2013 12:07

  japp idag när man vaknade så åskade inte roligt det känndes som det åska precis utan frö mitt fönster så nära var det   men jag somnade om när lindsy kom upp till mig och hoppade upp i sängen så hon låg där tills jag vaknade igen då gick vi vnär och åt frukost   sen skulle vi åka ut med regn kläder till erika för hon hade glömt att packa ner det    seb åkte vi till maxi för att mamma och jag skulle äta korv sen efter det åkte vi hem så nu lyssnar jag på musik     och ska snart spela sims 3 finns ints så mycket att göra nu för det regnar   så då blir det ju film dag eller spela sims 3 sen ska jag mysa lite med hundrarna   sen ska ja ge smulan lite salad kanske beror på  men det var nog allt hejdå        

Av jessica - 9 juli 2013 15:08

jag vaknade typ vid alv 12 eller nått och fruksot sen bytte ja om för vi skulle och åka bada med hundrana först åkte vi och stannde vid maxi för att köpa lite saker som vi skulle ha med sen så åkte vi mot skitigabullen för att killa om en bad plats där vi kunde bada med hundarna ensam så då stande vi en plats där det var mycket stena roch svårt att komma ner för hundra för det var gasnka många det för man msåte åka tidigt för att få bra platser där   så vi kollade där stenarna var sen när vi skulle gå till backa till bilen så såg jag en orm precis vid mina fötter och jag är jätte räd för ormar   så då skrek jag till så jag bröjade springa till bilen och precis  när jaf vändr mig om ser jag mamma springer sen när vi är framme vid bilen säger det låg en orm där i gapp skratt för jag fattade inte varför mamma sprang  men vi åkte i alla fall drä i från för vi hitta igen annan stans där och vi ville inte bada där vi såg en rom men effter typ en halm timma eller nått   så såg jag en vägg så jag sa till mamma att vi kan köra in där för jag har åkt där förut med då så var det inte den vägen så vill höll på att inte komma ut där i från men vi tästade att köra rakt fram och då blev vägen endu minde en var men till sist kom vi ut och såg där vi kunde bada hundrna så då vart dom jätte glada och kelly fikc ha lindys flytväst hon var jätte gulig in den  allafall    sen när vi hoppade i var jag med och mamma fast hon var vid det grunda sen när jag gick ut en bit så simmade där lite   och då kom lindsy och ville vara med mig så kom i mot mig och jag simmade längre ut för hon hade lina på sig så hon kom inte så långt för det gör så ont när dom dimmar på en med klorna med det gick bra sen när jag skulle dopa huvudet när jag kom upp igen kom lindsy mot mig hon ville väll kolla så jag inte druknade eller nått söta lila bäbisen   sen efter vi hade badat så gick vi  upp och soldade lite och åt lite fika som vi hade köpt efter ett tag så plockade vi i hop och åkte hem. nu lyssnar jag på musik     och funderar på att spela sims 3 så jag kommer längre på min familj där   jap det var typ allt hejdå   en gammal bild på lindsy när hon hade flytt väst kanse för två år sen eller nått men nu hade kelly den  kanske lite stor men funkar    

Av jessica - 8 juli 2013 20:05

har vart stallet och då gav jag små djuren sen så såg jag en död kattunge    . och då lämnade vi erika där för hon ska ju gå på läger hon fick mysan   men jag tror dom skulle bytta lite i alla fall erika trodde det. sen när vi åkte  vi hem då satte jag mig vid darton och spelade sims 3 sen efter ett tag så kollade jag på tv sen åt jag äggomelet var väll gott   sen efter ett yag så skulle jag och mamma med kelly trääfa några andra med valpar en valp träff vid  kl 6 men man viste inte om det skulle komma några för det är ju semester och så men dom kom inga när vi va där så vi kollade på när några trände och dom tyckte kelly var söt   sen bestämde jag och mamma att vi skulle hämta med lindsy och det gjorde vi så då tränade jag henne hon var super duktig är super nöljd med min bäbis   och då var kelly med men hon kunde inte håla tyst för hon är så mycket präglad på mig så mamma och jag bestämde oss för då att hon fick träna lite med mig så fick lindsy vila och det gick bra för när hon kom till mig vart kelly super glad så hon hoppa upp på mig och slickade mig hahahah söta lilla kelly   sen efter vi var där så åkte vi ner till djulö för att bada dom gick bra lindsy dök i och kelly var vid det grunda och hoppa i så söta mina bäbisar är   nu sitter jag vid darton och lyssnar på musik     och funderar på och jag ska spekla lite mer sims 3 vet inte rikdigt än har kommit ganska långt där för dom har fått sit barn och så   men det var typ allt hejdå  den fläckiga som ni ser där den fick hon på ridlägret    

Av jessica - 8 juli 2013 09:17

när jag vaknade så gick jag upp för att äta frukost men när ja kom ner så kom kelly i full fart till ,ig och var super glad   sen så låg lindsy i soffan ocg viftade med svansen hon var också super glad   efter jag hade helsat på dom så att jag frukost. i går så cyklade jag med lindsy hon super duktig hon lyssnade skit bra   sen släpte jag henne i skogen så jag cyklade och lindsy sprang lite lätt sen när honn var en bit före mig så stannade jag och då stannde hon ovh vände sig om väntade in mig sen när jag var vid henne sprang hon vidare med viftande svans bin lilla bäbis   snart ska jag åka till stallet  ska bara vara där  en timma eller mindre. sen funderar jag på att spela sims just nu spelar jag sims 3    nu lyssnar jag på musik   sen i kväll ska jag och lindsy cykla då med får se hur det kommer gå då   nu ska jag bara klä på mig sen åker jag till stallet men innan så skulle vi ta ut pengar till erikas ridläger heheh sen sliper jag henne yeeey   fast hon ska va där vid kl 12 fast det kanske blir tidigare men vet   sen kommer hon hem på trosdag vid 12   nu kollar jag på kellysom siter vid grinden så hon inte går upp för trapan hon är för liten för det än   så hon inte skadar höfterna eller nått   just nu sitter hon oss mig i soffan så vi har lite myspys aa men hejdå   bilder på söta kelly<3    

Av jessica - 7 juli 2013 19:37

japp var i stallet idag sen kvart över nio till  eller nått vi hade lektioner gick bra    sen skulle vi rida ner hästarna till hagen gick också braa sen skulle vi kolla staketet och så gick också bra haha   sen efter vi hade gjort det så åt vi sen gav vi lite mer vatten sen skulle vi åka och båda var jätte skönt för det var typ jätte varmt    sen så fottade vi oss när vi bade så jag la ut dom sen hehe nu lyssnar jag på musik   har nyss ätit åt kött och potatis och nån sås var väll gott just nu funderar jag på om jag ska spela lite mer sims hehe spleade lite innan jag skrev här har kommit ganska långt tycker jag men vet inte hehe   i morn åker min syster på ridläger så slipper henne i fyra dagar yeey   men jag får vänta i tre veckor till sen så sliper hon väll mig    jag hoppas på att jag får wilma    sen funderar jag på att äta någon specil kost eller äta inte på några dagar sen börja eller nått sånt och kanske träna mer en vad jag gör... fick några komentarer på det..   men så läge man mår bra ska man ju ite bry sig om hur dern ser ut den väljer ju det själv men men.... man får väll tänka possetift på den man tänkte göra åt det då   aja vi får väll se hur det blir med det kanske ska börja gå lite längre med hundarna eller nått funderar på att cykla med lindsy men vet inte än blir nog det lite skönt att komma ut ugen och mer och så  sen fotade jag kattugarna för dom var så super söta    sen fotade jag en av mammorna hon heter tanja hon är super fiin   aa det var nog allt ska nog dra mig  ut och cykla lindsy nu så det blir av   japp men hejdå         

Av jessica - 6 juli 2013 17:29

när jag vaknade i dag så kom lindsy och kelly för dom v  ille ha min frukost och det fick dom lite hahah  

sen så åkte jag och erika ut till stallet vi städade för vi hade städ vecka sen när vi hade städat så kollade på vi ridlektionen som var före oss sen när vi skulle rida så fick jag rita<3   vart jag glad för hade inte ridit henne på länge då kändes det som gick bra vi hade hoppning och typ dressyr gick super tyckte jag i alla fall sen efter vi hade ridit så skulle vi åka till norrköping   vi åt på max och sen åte vi till ett ställe där man kan köpa glass var supet gott det var typ allt   nu sittter jag och väntar på mat då ska vi äta korv lite för vi åt så sent och nu ska jag spela sims sen kanske jag ska lyssna på musik   det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards