jthelin

Direktlänk till inlägg 8 juli 2013

morgon

Av jessica - 8 juli 2013 09:17

när jag vaknade så gick jag upp för att äta frukost men när ja kom ner så kom kelly i full fart till ,ig och var super glad   sen så låg lindsy i soffan ocg viftade med svansen hon var också super glad   efter jag hade helsat på dom så att jag frukost. i går så cyklade jag med lindsy hon super duktig hon lyssnade skit bra   sen släpte jag henne i skogen så jag cyklade och lindsy sprang lite lätt sen när honn var en bit före mig så stannade jag och då stannde hon ovh vände sig om väntade in mig sen när jag var vid henne sprang hon vidare med viftande svans bin lilla bäbis   snart ska jag åka till stallet  ska bara vara där  en timma eller mindre. sen funderar jag på att spela sims just nu spelar jag sims 3    nu lyssnar jag på musik   sen i kväll ska jag och lindsy cykla då med får se hur det kommer gå då   nu ska jag bara klä på mig sen åker jag till stallet men innan så skulle vi ta ut pengar till erikas ridläger heheh sen sliper jag henne yeeey   fast hon ska va där vid kl 12 fast det kanske blir tidigare men vet   sen kommer hon hem på trosdag vid 12   nu kollar jag på kellysom siter vid grinden så hon inte går upp för trapan hon är för liten för det än   så hon inte skadar höfterna eller nått   just nu sitter hon oss mig i soffan så vi har lite myspys aa men hejdå   bilder på söta kelly<3    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica - 30 maj 2014 13:26


i torsdags så var jag ledig som alla andra var då med  vid halv 1 så åkte jag till stallet sen så fick jag Rida Shakira var länge sen nu jag red henne i skogen var så himla mysigt och så vi  red barbacka och vi hade jätte bra väder  för nu så rider j...

Av jessica - 27 maj 2014 13:21


japp i går så var jag hemma ledig så skönt kollade lite på tv gick ut med hundarna gick till mormor och fick lite rarbarber paj super gott  sen när jag kom hem så spelade jag lite sims 3 roligt roligt raderade lite familjer.... för jag ville få bort ...

Av jessica - 26 maj 2014 13:30


i lördags så red jag lektion gick väl bra... hade Shakira hon var super duktig men gick inte lika bra som det brukar  men aja går väl bättre nästa gång hehe sen så åkte vi hem och så i går så kom mormor och firade mamma för hin fyller år i dag gratti...

Av jessica - 23 maj 2014 13:39


japp var på hunddagiset i går fick gå med Melwin mysigt sen så såg vi en orm inte roligt så jag ville gå till backa men det gjorde vi inte utan tog typ en om vägg är skit rädd för ormar hehe sen så åkte jag till stallet mockade ur boxar för nu går hä...

Av jessica - 21 maj 2014 13:37


i söndags så gjorde jag inte så mycket... hela familjen var ute med hundarna i skogen mysigt och så tränade vi dom lite sen så åkte vi hem och så i måndags så låg jag hemma och var sjuk blev sjuk på söndags kvällen det började men ont i halsen det vä...

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards