jthelin

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av jessica - 4 juli 2013 19:45

i dag var det sista dagen på ridlägret gick bra i dag var kelly med i stallet fast på gården gick också bra sen när ridlägret var slut så skullle hästarna ridas ner till hagarna för nu var dom uppe under lägret sen när dom var nere så skulle vi beställa mat så då åkte jag och erika och skulle hämta maten fast vi stannade innan vi hämtade det för vi skulle hämta upp en först   gick bra sen åkte vi till backa och åt sen när vi åt upp maten så fick vi glass var jätte gott   efter det så skulle jag rida men en till   gick bra fick rida shakira gick super    sen efter det så åkte jag och erika hem så när vi kom hem så pratade vi lite med mamma och pappa. sen så såg jag att jag var svullen   så var väll exta känlisg mot något mygg eller bromsar    men nu har jag ätit kollade lite på youtube på digimon haha men inte längre för nu lyssnar jag på musik   längtar tills på lördag för då har vi lektion så jag hoppas på att få shakria eller rita eller smulan mina favoriter där   sen gossade jag lite med kattungarna där dom är superduper sööta    finns åtta kattungar sen längtar man efter att få börja på valp kurs med lilla kelly så vi kan passa på och träna lindsy då också    sen längtar jag jätte mycket till ridlägret på nybygget   bara 18 dagar kvar!!! sen hopas jag på att få wilma på lägret för föra året hade jag buster och biggen    det var typ allt men hejdå   

smulan <3


 

smulan och jag <3


 

rita<3


 

rita och jag<3

 

shakira<3 

 shakira och jag<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards