jthelin

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av jessica - 5 juli 2013 20:34

just nu tråkar jag men men var nyss ute på gården med mamma pappa och erika och hundarna dom lekte lite och sen kasta jag deras leksak det var väldigt roligt tyckte dom sen var det lite tråkigt för jag har haft två fiskar men en nu har haft dom ganska länge eller länge    men i dag dog enna av åldring deen blev rätt så gammal   sen gosade jag lite med min kanin    just nu lyssnar jag på musik   och myser med hundarna    i morn ska jag rida lektion undrar vem jag får hoppas jag får någon rolig   men nu funderar jag på att spela sims 3 eller sims 2 heheh jag tor det kommer bli sims 3 hahaha aa menv det var nog allt hejdå    

Av jessica - 5 juli 2013 11:22

vaknade typ nyss så jag åt frukost och nu kollade jag på en blogg var väll såder typ men aa sen ska jag och erika sjussa ut mamma och pappa till någon grej sen ska vi lömna några saker till. just nu myser jag lite med hundarna och ska kolla om smulan min kanin vill ja lite salad och så    var typ allt men hejdå  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards