jthelin

Alla inlägg den 29 april 2014

Av jessica - 29 april 2014 14:18

vaknade kl 8 åt frukost bytte om fixade mig myste med hundarna åkte till hunddagiset fick gå med Hugo och Lucas mysigt sen så myste jag lite med hundarna och så  sen så är det Lovias sista dag i morn inte roligt för jag kommer inte va där då tråkigt kommer sakna henne   men men vi får väl träffas på andra sett hoppas jag sen så gick jag till bussen så åkte jag hem när jag kom hem så gick jag med hundarna sen när jag myste lite med Lindsy så kände jag typ som små knölar och  det var festingar... så tog bort dom och så stackars bäbisen som älskar verkligen hennes blod eller nått har hittat flera stycken fast vi använder något pulver dom ska äta som ska hjälpa mot fetsingar men funkar inte   vet ni något som är bra vi gillar inte festinghalspand för den är något kemiklarier som inte är bra men hoppas bvi hittar något eller att ni kanske vet? sen så duschade jag skönt sen så bytte jag om till myskläder satte mig vid datan och bytte tema på bilden vid internet bra bra sen så kommer mamma snart och då ska jag änkligen få lunch så bli gott   men det var typ allt men har en bra valborg   japp hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards