jthelin

Alla inlägg den 8 april 2014

Av jessica - 8 april 2014 18:55

vaknade kanske vid halv 9 åt frukost myste med hundarna bytte om fixade mig kollade på tv åkte till hunddagiset  fick gå med tikanni gick super myste med Challe,Tikanni,bamse mysigt sen så lekte jag lite med Olsson och Bobo så söta alla hundar är där   sen så åkte jag buss hem när jag kom hem så kom jag på att jag inte tog med nyckeln så vart utelåst fan   så gick till mormor och som tur så var hon hemma så fick nyckeln sen gick jag ut med hundarna och då lämnade jag till backa den och gå fick jag lite godis av BÄSTA MORMOR tack   sen så duschade jag skönt sen kollade jag på tv med hundarna och myste sen kom mamma vid halv 3 sen så åkte vill innan 3 för jag skulle ängkligen perca mig var sjukt nervös men gick super   nu så sitter jag vid datan och ska spela lite sen spela lite sims 3 om jag orkar och kanske lyssna på lite musik det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards