jthelin

Alla inlägg den 27 maj 2014

Av jessica - 27 maj 2014 13:21

japp i går så var jag hemma ledig så skönt kollade lite på tv gick ut med hundarna gick till mormor och fick lite rarbarber paj super gott  sen när jag kom hem så spelade jag lite sims 3 roligt roligt raderade lite familjer.... för jag ville få bort lite för vill typ inte spela på dom för det blev inte rickdigt som jag ville hehe så ska göra nya i stället så håller på med det nu och så men raderade inte alla hehe i dag så var jag på hunddagis mysigt gick med Melwin mysigt  sen så trodde jag att det skulle börja regna i dag för det var så mörka moln... sen så kom Erika vid kl 12 slutar då så hämtade mamma vid Forssjö sen så skjusade vi henne till jobbet igen fast i stan hehe sen så hämtade jag och Erika upp våran mat sen när vi kom hem så åt hon och jag gick ut med hundarna sen så åkte hon till backa till jobbet jag satte mig vid tv och kollade lite på tv och åt maten gud vad gott det var åt från HOT OCH MIX super gott  nu så sitter jag vid datan och lyssnar på musik och ska snart spela lite sims 3 och fixa lite där hehe 


sen så tänkte jag ha grej nu 10 SAKER NI KANSKE INTE VISSTE OM MIG  


1 älskar att duscha i kallt vatten även på vintern  

2 jag har två hundar en kanin och en fisk  


3 jag är liv rädd för ormar och spindlar   


4 saknar otroligt mycket en häst som heter smulan villa i frid bästa smulan  


5 jag vill ha en egen häst   


6 jag är en djurälskare    



7 jag hatar pizza   


8 jag har ett eget rum  


9 jag bor i hus hat tomt runt hela huset   


10 jag hatar min kropp.... tycker jag är jätte tjock som jag är...     


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards