jthelin

Alla inlägg den 30 maj 2014

Av jessica - 30 maj 2014 13:26

i torsdags så var jag ledig som alla andra var då med  vid halv 1 så åkte jag till stallet sen så fick jag Rida Shakira var länge sen nu jag red henne i skogen var så himla mysigt och så vi  red barbacka och vi hade jätte bra väder  för nu så rider jag Rita ute i skogen skönt och bytta lite ibland haha men red bara bäbisen Shakira idag annars blir det rida bäbisen Rita  sen så åkte jag och spelade lite sims 3 och myste lite med mamma och pappa och Erika haha i dag så åkte mamma och pappa till Krotaien dom kommer hem på måndag så jag och Erika har hela huset för oss själva YeeY  så vi kommer få ha mys inte så himla roligt väder idag... men men då får man ju sitta inne och kolla på film eller på serier eller spela lite sims 3 nu så sitter jag  vid datan och lyssnar på musik och åt en glass som inte var den godaste men hundarna fick typ allt så  sen så i morn blir det att va i stallet hela dagen hoppas jag får Rita då hehe men det var typ allt hejdå      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards