jthelin

Alla inlägg den 26 maj 2014

Av jessica - 26 maj 2014 13:30

i lördags så red jag lektion gick väl bra... hade Shakira hon var super duktig men gick inte lika bra som det brukar  men aja går väl bättre nästa gång hehe sen så åkte vi hem och så i går så kom mormor och firade mamma för hin fyller år i dag grattis till mamma och för det var morsdag sen så åkte vi till Eskelstuna på valpträff mysigt och roligt så vi fotade lite och dom andra roligt roligt   Kelly var minst av typ alla valpar förutom en typ som var lika stor som Kelly och som liknade hennes som tusan sen var Kelly lite blyg också bäbisen sen så var mamma Diva där också roligt roligt japp i dag så sov jag skit länge hehe sen så gick jag ut med hundarna gick till mormor och var där en stund sen så följde hon med mig hem och kollade på var ''nya in hängnad'' hon tyckte det var jätte fint bra jobbat pappa och mamma   sen gick hon hem så satte jag mig vid datan och lyssna lite på musik och kollar lite på datan sen så FYLLER VÄRDENS BÄSTA MAMMA ÅR IDAG GRATTIS VÄRDENS BÄSTA MAMMA ÄLSKAR DIG SUPER MYCKET     sen så är det bara tre dagars vecka eller två för mig hehe för är ledig idag super skönt sen så slutar jag kl 12 ännu mer skönt sen s är det snart sommarlov längtar som tussan att få bada med hundarna och åka långt och till smultronstället  aja det var typ allt hejdå    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards