jthelin

Alla inlägg den 17 maj 2014

Av jessica - 17 maj 2014 19:33

i torsdags så var jag på hunddagiset fick gå med lilla Sabina mysigt och roligt en liten söt valp  sen så åkte jag till stallet red bäbisen Rita gick super red barbacka så skönt och mysigt haha   sen fotade vi lite vid sjön där också sen så i  går så var jag på hunddagis också fick gå med lilla Sabina igen mysigt sen så åkte jag hem hade lit mys med familjen och så   i dag så var jag i stallet hela dagen fick Shakira gick super vi red dressyr och gick jätte fint och ALLT sen så var det barbacka också roligt roligt   sen så har katten Kira fått kattungar så söta först var det bara två hon födde dom inne på logen vid höet så jag hämtade handdukar med Alva sen så flyttade vi kattungarna och Kira så dom inte låg där sen så fixade vi som dom fick lite filtar och så mysigt sen så hämtade vi mat och vatten och en låda som hon kan gå på och så... men SKIT söta små kattungar  sen så åkte vi hem gick in i duschen skönt sen så bytte jag om till myskläder sen ås åt jag lite mat kollade lite på tv och det lugnt en stund sen så satte jag mig vid datan och kollar runt lite ska snart spela lite sims 3 som vanligt hehe sen lite ledsen för min percing trilla av eller sjävla ploppen som håller fast den hur jag nu ska förklara så försökte setta ditt den igen men den där försvan så mamma och Erika fick åka och köpa en ny... så skulle vi försöka få i sjävla staven i hållet då men gick inte   så vi ska åka till nån affär som öppnar kl 10 så hoppas dom kan fixa det aa men det var typ allt hejdå    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards