jthelin

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av jessica - 6 maj 2014 13:29

vaknade kl 8 åt frukost bytte om fixade mig myste med hundarna gick när och väntade på bussen sen så åkte jag till hunddagiset  fick gå med lilla Luckas idag gick super förutom när han ville leka med kopplet buss vovve men han är ju inte så gammal så han var typ 18 månader eller nått sånt   sen så myste jag lite med dom andra hundarna sen så myste jag lite med Sonny han blev helt puss tokig   han fick typ ryck om han inte fick pussa mys vovve så det var ju trevligt hehe sen så gick jag vid 12 så åkte jag buss hem  sen när jag kom hem så blev hundarna super glada så myste lite med dom sen så åt jag lit lunch gott sen så fixade jag lite med bikini och så slängde dom som är för små och nötta.... sen så hoppade jag in i duschen skönt bytte sen om till myskläder   sen så hittade jag en Kss tröja som jag har glömt bort... haha så nu har jag den i alla fall fast jag har ju slutat där för nått år sen eller mer.. tyckte det blev tråkigt sen så hade vi inte den bästa tränaren mot slutet vi fick bytta från den bästa för hon skulle va mamma ledig så då bytte vi med olika tränare nästan hela tiden då   men men nu har ju ridning som numer 1 nu så sitter jag vid datan och ska spela lite granna sen så tänkte jag spela lite sims 3   hoppas då att en av mina familjer inte hackar hoppas hoppas för annars blir det ju igen roligt aja får hoppas det slutat med den då....  sen så ska jag hjälpa mormor mer en grej haha får se var det blir   men det var typ allt så hejdå      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards