jthelin

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av jessica - 5 maj 2014 12:55

i går så gjorde jag inte så mycket var hos mormor sen så cyklade vi med hundarna sen så kollade jag lite på film och så   i dag så vaknade jag vid halv 11 sovmorgon bra bra gick upp och bytte om till myskläder skönt haha sen så myste jag med hundarna åt frukost kolade lite på tv sen så cyklade jag med hundarna gick super förutom när jag såg en orm hatar verkligen omrar USCH  sen när jag kom hem så tog jag det lugnt nu så sitter jag vid datan och lyssnar på musik   sen så tänkte jag spela lite sims 3 har inte gjort det på ett tag nu... för jag har inte haft nån lust eller nån ork men nu är det ändring på det i alla fall   och så har jag inte bloggar varje dag för har inte haft så mycket att skriva om... och inte haft lust och så blir det ju igen roligt och läsa samma saker hela tiden för just nu blir det typ det här... får nog börja ändra på det i alla fall ja det var väl allt typ hejdå    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards