jthelin

Alla inlägg den 2 maj 2014

Av jessica - 2 maj 2014 12:14

japp på valborg så var jag oss min moster och morbror mysigt och roligt sen så åkte vi hem innan rakterna för lindsy är så himla rädd för dom. i torsdags så var jag i stallet jag och Amanda red en tur i skogen var så himla mysigt och roligt sen när vi galloperade i skogen så var det så himla skönt lugn gallop och man bara följde med dom var super härligt och vi märkte inte ens att solen sken  sen när vi kom till backa så fixade vi dom och så sen så fick dom äta lite gräs dom blev överlyckliga söta dom är jag hade Shakira så var jätte mysigt fotade lite med henne också   sen släppte vi ut dom i hagen så fotade jag dom andra hästarna lite granna sen så tog vi in dom vid sju sen så åkte vi hem och så idag har har jag inte gjort så mycket men jag har i alla fall cyklat med Lindsy gick jätte bra hon är så himla lugn när hon springer själv med inte när Kelly är med   sen så ska jag och Erika äta från burger king fårn k -holm ska blir roligt får se om det är gott då   sen så blir det mys i kväll kommer nog kolla på nån film om jag hittar nån eller göra något annat vet inte än hehe sen så i morn så tror jag det blir hopping haha får dom som red lektioner i tsdags hade hoppning så då kommer vi med ha de roligt roligt   så så hoppas jag nog på Rita eller Shakira   det var typ allt hejdå      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards